تبلیغات
پایان نامه و مقاله آماده ، تهران کارآفرین تی کی 200 - عنوان فارسی مقاله: شاخه نظری مدل مدیریت بحران در سازمان

پایان نامه و مقاله آماده ، تهران کارآفرین تی کی 200

پروژه های کارافرینی ، دانلود طرح توجیهی ، کسب درامد اینترنتی ، کسب و کار اینترنتی ، بهترین سایت های کسب درامد ، همکاری در فروش ،

عنوان انگلیسی مقاله: Theoretical Substation of the Model for Crisis Management in Organization
عنوان فارسی مقاله: شاخه نظری مدل مدیریت بحران در سازمان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
برای اینكه بتوان از نظر استراتژیكی بحران را درون محیط كسب و كار مدیریت نمود، لازم است كه راجع به فرایند برنامه ریزی بحران و همینطور مدیریت استراتژی درون یك سازمان بحث شود. برای تحقق این هدف، آموزش كافی پرسنل ضروری است، بعلاوه، بررسی وضعیت و جستجوی راه حل های جایگزین مورد نیاز می باشند. برای اینكه بتوان بطور مناسبی برای یك برنامه ریزی بحران و فرایند مدیریت استراتژی آمادگی داشت، مباحث علمی و راه حل های كاربردی ضروری هستند. برنامه ریزی فعالیت، مدیریت را قادر می سازد تا اینكه نه تنها پویایی های درون یك محیط كسب و كار را بررسی نماید، بلكه مسائل مرتبط با تغییرات مشابه را ارزیابی كند. لذا، مقاله در این شرایط، راه حل های تغییرات استراتژیك را بررسی نموده، ارتباطات بحران موجود در یك سازمان و خود تشخیصی كاركنان را شناسایی كرده است. نویسنده اظهار می كند كه بایستی توجه عمده ای به فرد شود، مهارت های حرفه ای اش بهبود یابد، قابلیت هایش را بوجود آورد، كه به تشخیص موفق وی در سازمان كمك می كند و قادر به تلفیق فعالیت های كاری در آینده ی نزدیك می نماید. این امر اصل اساسی وضعیت بحرانی و تصمیم گیری می باشد. این اصل مستلزم ارزیابی فرایندهای جامعه پذیری، فرد سازی، و سازگاری كاركنان و همچنین شكل دهی حالت تشخیص كاركنان یك سازمان می باشد. درغیر اینصورت با یك بحران "خستگی روحی"، بخاطر نبود همكاری میان كاركنان یك شركت، روبرو هستیم. این بحران به صورت خستگی جسمی و عاطفی كاركنان در اثر كار تیمی فشرده و الزامات خیلی شدید برای ابتكارات كاركنان تعریف می شود. مدیریت در هر سازمانی باید نقاط ضعف موجود در مدیریت پرسنلی را شناسایی نموده و بایستی دارای یك استراتژی درون ساخته ی شناخت پیشرفت  كاركنان باشد كه فرایند سازگاری كاركنان با اهداف و ارزش های سازمان را شتاب می بخشد و كارایی و رضایت شغلی وی را تصریح می كند تا اینكه موقعیت های بحرانی را مدیریت نماید. تنش و ابهام غالبا به دنبال بحران هایی می آیند كه به شدت بر تصمیم گیری تاثیر می گذارند. هرچقدر مدیران زودتر بتوانند عوامل عمده ی ریسك را شناسایی نمایند، برنامه ی بحران با توجه به تصمیم گیری كارامدتر خواهد بود. مدیریت باكفایت فرایند استراتژی ممكن است در زمینه ی انجام اقداماتی برای به حداقل رساندن بحران، بر سازمان تاثیر بگذارد. مدیریت بحران مستلزم همكاری با سیستم ها، ارتباطات داخلی، و خارجی كارامد، انتصاب اشخاص و نقش های آنها، كه توسط وظایف و مسئولیت های خاص بیان می شوند، تصمیم گیری گروهی كارامد، و مسئولیت كنترل و همكاری است.
نویسنده در این زمینه، شاخه ی فرعی مدل مدیریت بحران در یك سازمان را نشان داده است. ساختار مدل احتمالی مدیریت بحران ارائه گردیده و بر رابطه ی بین سه مؤلفه استراتژی متمركز می باشد:

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات() 
How can you heal an Achilles tendonitis fast?
شنبه 18 شهریور 1396 07:56 ب.ظ
We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community.

Your site offered us with valuable info to work on. You've done an impressive
job and our entire community will be grateful to you.
How you can increase your height?
دوشنبه 16 مرداد 1396 12:09 ب.ظ
Hello, I enjoy reading all of your article post. I wanted to write a little comment to support you.
http://marietteporep.blogas.lt/
چهارشنبه 3 خرداد 1396 07:53 ب.ظ
Hi there, I enjoy reading through your article. I wanted to write a little comment to support you.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

نویسندگان

  • آخرین پستها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :